قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

ارائه خدمات قالیشویی و مبل شویی،قالیشویی در شمال تهران

  • ۰
  • ۰

نگاهی به آمار نشان می‌دهد که زبان انگلیسی با بیش از ۱. ۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان، بین‌المللی‌ترین زبان دنیا به حساب می‌آید؛ البته برای پی بردن به این واقعیت نیازی به چک کردن آمار نیست چرا که همه ما می‌دانیم که علاوه بر مراکز علمی مختلف، در رسانه، اقتصاد، تجارت، بازرگانی و... انگلیسی پراهمیت‌ترین و پراستفاده‌ترین است. واقعیت این است که امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اینترنت به عنوان یک دهکده جهانی، همه افراد را در سر تا سر جهان با هم مرتبط می‌سازد. دیگر همانند قبل زبان انگلیسی صرفاً مختص کسانی نیست که قصد دارند با استفاده از آن مشغول به کاری مرتبط شوند. در حال حاضر شما برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیز به دانستن انگلیسی نیاز دارید. امروزه شما در هر جایی که مشغول به کار و یا حتی تحصیل باشید، صرفنظر از عنوان کار و یا رشته تحصیلی به زبان انگلیسی برای بهتر عمل کردن نیاز پیدا خواهید کرد. بسیاری از ما در مقاطع مختلف از زندگیمان آرزو می‌کنیم که کاش زبان انگلیسی را به طور کامل و مؤثر می‌دانستیم و یادگیری آن را زودتر شروع کرده بودیم. متأسفانه نمی‌توان زمان را به عقب بازگرداند اما شما می‌توانید با فراهم کردن بستری برای یادگیری انگلیسی کودکان خود، لطفی بزرگ در حق آن‌ها کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بهترین مدرس زبان انگلیسی در اصفهان را معرفی کنیم.

 

یادگیری زبان در کودکی، چرا؟

اولین دلیل این مسأله این است که یادگیری زبان هر چه زودتر اتفاق بیافتد باعث می‌شود که میزان دانش کودک شما بیشتر از هم سن و سالان خود شود. قطعاً کودک ۱۰ ساله‌ای که در کودکی در سن ۴ سالگی یادگیری زبان را شروع کرده است نسبت به دوست خود که یادگیری زبان را در ۷ سالگی آغاز کرده است، دانش زبانی بیشتری دارد.

دومین دلیل این مسأله این است که کودکان ذهن بازتر و خلاق‌تری دارند. طبق نظر مشترک زبان‌شناسان و روانشناسان، بهترین سن یادگیری زبان دوم ۴-۵ سالگی است همچنین طبق تجربه معلمان بسیاری، بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی ۵ تا ۷ سالگی است. وقتی یک کودک در سنین گفته شده قرار دارد ذهن او برای یادگیری در روشن‌ترین و بازترین حالت ممکن است؛ چرا که هیچ مشغله‌ای ندارد و هنوز در هیاهوی زندگی مدرن امروزی گم نشده است.

دلیل بعدی این مسأله نیز این است که کودکان همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند؛ ناامیدی در کودکی یک مفهوم تعریف نشده است. بنابراین بهانه‌هایی که افراد معمولاً در سنین بزرگسالی برای فرار از یادگیری استفاده می‌کنند وجود نداشته و کودک شما تمام تلاش خود را می‌کند تا زبانی که در معرض آن قرار گرفته است را یاد بگیرد. بنا به دلایلی که خواندید یادگیری زبان انگلیسی در کودکی بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای هر فردی در این سنین بیافتد به شرطی که کودک خود را به دست مدرسین مجرب و حرفه‌ای بسپارید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بهترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان را معرفی کنیم.

بهترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان

خانم زهرا نجفی با داشتن سال‌ها تجربه در خصوص آموزش زبان انگلیسی به کودکان و همچنین برخورداری از مدارک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی غیر حضوری و تحصیل در مقطع دکتری، بهترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان به حساب می‌آید. زبانکده راه نوین که متعلق به سرکار خانم نجفی است، پیشرو در زمینه آموزش آنلاین انگلیسی کودکان و سایر گروه‌های سنی است. به صورت کلی، با خانم نجفی، بهترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان و آموزشگاه زبان‌ایشان آشنا شدید. در ادامه ما به شما خواهیم گفت که چرا باید با سپردن وظیفه آموزش زبان کودک خود به‌ایشان، خیال خود را از این بابت راحت کنید.

آموزش آنلاین زبان کودکان

بسیاری از والدین، دلیل این‌که کودک خود را در آموزشگاه‌های زبان ثبت نام نمی‌کنند را مشغله زیاد می‌دانند. واقعیت این است که هر یک از والدین خود به کار‌هایی مشغول هستند که ممکن است وقتی برای رساندن و برگرداندن کودکشان به اموزشگاهی را باقی نگذارند. در چنین شرایطی آموزش زبان انگلیسی آنلاین کودکان برای کودک شما بهترین راه است. این کار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، باعث صرفه‌جویی در هزینه شما نیز می‌شود. چرا که کلاس‌های آنلاین علاوه بر حذف هزینه‌های رفت و آمد، برای خود آموزشگاه نیز هزینه کم‌تری دارند؛ در نتیجه هزینه آن نسبت به کلاس‌های حضوری کم‌تر خواهد بود. شما می‌توانید با ثبت نام کودک خود در آموزشگاه بهترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان، در عین راحتی خیال از کیفیت آموزش، در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. خوب است بدانید که کلاس‌های آموزشگاه راه نوین از لحاظ زمانی انعطاف‌پذیر هستند. شما می‌توانید در صورت توافق با خانم نجفی، نام آشناترین مدرس زبان انگلیسی کودکان در اصفهان، بهترین زمان را برای کلاس‌های خصوصی و یا نیمه خصوصی کودک عزیز خود تنظیم کنید.

آموزش مؤثر

نوع آموزش تأثیر مستقیمی بر میزان یادگیری کودک شما دارد. کلاس زبان آنلاین کودکان، نیاز به دانش، تخصص و تجربه دارد. چرا که کودکان ذهن ماجراجویی دارند و وقتی که به میزان کافی هیجان و ماجراجویی را تجربه نکنند خسته می‌شوند. هوشمندانه‌ترین نحوه آموزش به کودکان، در معرض زبان قرار دادن آن‌ها با استفاده از عناصر جذاب است. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که زبان انگلیسی در زندگی روزمره استفاده چندانی ندارد؛ بنابراین علاوه بر آموزش مؤثر هر ۴ مهارت مهم انگلیسی (listening، speaking، reading و writing) بر اساس روش‌های علمی و هیجان‌انگیز در کلاس، یک مدرس خوب با تعیین تکالیف و تمرین‌هایی هوشمندانه کاری می‌کند تا کودک شما خارج از محیط کلاس نیز در معرض زبان قرار بگیرد و از فضای یادگیری خارج نشود. با انتخاب خانم زهرا نجفی به عنوان مدرس، تکالیف و تمارین کودک شما در گروه تکالیف چک می‌شوند و کودک شما می‌تواند هر سؤالی که در خصوص زبان انگلیسی دارد را از پشتیبانی قوی و سریع این آموزشگاه که هر روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب است، بپرسد.

خوب است بدانید که خانم نجفی، تنها مدرس فوق‌العاده برای کودکان نیست. ‌ایشان همچنین معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان و همچنین معلم زبان دبیرستان در اصفهان هستند. هر فردی می‌تواند با تعیین سطح، در کلاس‌های خانم نجفی و زبانکده راه نوین شرکت کرده و انگلیسی را همانند یک فرد انگلیسی زبان، یاد بگیرد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.karinoway.ir/ مراجعه نمایید.

 

  • ۰۱/۰۵/۰۵
  • india dates india dates

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی